reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Zvozilová

Dominika Zvozilová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Redaktorka, ktorú momentálne zaujíma hlavne motherhood stuff... /ale nie je to ešte obsesia :)/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Znižovanie nárokov alebo Ako Dominika tepláky nosiť začala!

Dominika Zvozilová

Znižovanie nárokov alebo Ako Dominika tepláky nosiť začala!

Celé sa to začalo ešte na základnej škole, kedy som zistila, že môžem zvýrazniť svoju bezvýraznú tvár výdobytkami modernej ženy...

  • 5. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
  • 8
Najkrajšie obdobie v živote ženy alebo TOTO mi o tehotenstve nepovedali!

Dominika Zvozilová

Najkrajšie obdobie v živote ženy alebo TOTO mi o tehotenstve nepovedali!

Pre mnoho žien sú dve čiarky splneným životným snom... Nájdu sa aj také, pre ktoré je to nočná mora, ale o takých neviem napísať nič bližšie, pretože ja som bola v tej prvej kategórii.

  • 4. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 094x
  • 2
Som nevesta a nehanbím sa za to! (6 dôvodov, prečo je to super)

Dominika Zvozilová

Som nevesta a nehanbím sa za to! (6 dôvodov, prečo je to super)

A žili šťastne, až kým nepomreli... Kto by nepoznal vetu z rozprávok... V skutočnom svete je to trochu inak, ale v deň svadby (väčšina) ľudí vstupujúcich do zväzku manželského to tak cíti.  Snáď to bude aj prípad mňa a môjho drahého. :) Nie, ešte nie som vydatá, ale za menej ako 30 dní budem (klopem si na drevo, nech to nezakríknem, keďže sa mi môj snúbenec – bože to znie tak umelo – z času na čas smeje, že: A čo keby som tam povedal NIE?... Smejem sa aj ja, no ale medzi nami, bolo by to jeho posledné nie v živote).

  • 23. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 464x
  • 45
reklama
SkryťZatvoriť reklamu